Milford Sound en een 'GOED 2015'

31 december 2014 - Invercargill, Nieuw-Zeeland

Van Te Anau over de 120 km lange doodlopende Southern Scenic Tourism Route naar Milford Sound, een weg die je gereden moet hebben. Onderweg prachtige ‘Mirror Lakes’, uitzichtpunten en aan het eind de Homer Tunnel waarna je geconfronteerd wordt met een bijna verticaal landschap. Met een boot door het fjord van Milford Sound (Piopiotahi) word je verrast door de hoge bergen waarvan Mt. Tutoko (2723 m.) de hoogste, de watervallen, de zeeleeuwen en de rust. Helaas lieten de dolfijnen en pinguïns zich niet aan ons zien!

Terug in Te Anau weer even bijkomen van alles, indrukken een nachtje laten bezinken en de volgende dag richting de zuidkust van het Zuidereiland waar we op het strand met de gegeven natuur onze nieuwjaarswens voor jullie hebben vastgelegd. Wij vieren oud en nieuw 12 uur eerder dan jullie, wij zeggen: “Be Natural, Be Loved and Be Happy!

Dit wensen wij................

1. Dick:
    31 december 2014
    De allerbeste wensen voor jullie in 2015! Het zal wel even wennen worden als jullie weer in Nederland zijn.....
  2. Eddo:
    31 december 2014
    Met nog een uur te gaan zal Ed wel op zoek zijn naar sigaren en zijn vuurwerk. Ahum?

Sluit dit moment in je hart en gebruik het als talisman wanneer ... ( als we dat eens wisten )

Ciao amigo's. De beste wensen en alle goeds.

Eddo
  3. Margot:
    31 december 2014
    Lieve Ed en Elize. Zie dat het bij jullie nu al 1 januari 02.11 uur is. Een heel gelukkig nieuwjaar en alle goeds voor 2015 (en natuurlijk daarna ook).

xx
    Margot en Bart
  4. Annelies en Ton:
    1 januari 2015
    Ed en Elize
    Het is een genot jullie te zien genieten. Veel verder geluk, harmonie en liefde toegewenst. Kussen. Ton en Annelies
  5. Dick:
    4 januari 2015
    Hoi Elize en Ed,

beter kan een jaar natuurlijk niet eindigen/beginnen. Probeer deze flow vast te houden . Een heel gelukkig 2015!
  6. Jos:
    5 januari 2015
    Happy New Year!
    Het jaar is al lang & breed onderweg, zeker bij jullie, maar blijf genieten alsof het elke dag een nieuwe dag van een nieuw jaar is!