Laatste week NZ (door de ogen van de cameraman).

22 januari 2015 - Christchurch (vliegveld), Nieuw-Zeeland

De laatste dagen hebben we wat rustig aan gedaan want al met al zijn dit wel heel veel ervaringen.

Maar waar word ik blij, gelukkig, voldaan en rustig van …..

De eerste “Careless Whisper” dans met Elize, je kinderen geboren zien worden, de Mont Ventoux met Steef fietsen, de twee studies van Simone, het Sade concert 2012, de ratelende ketting van mijn Colnago, een Portje met kaas en mosterd bij de open haard, “Le puis sans fond” van mijn broertje, het gevoel van lange bochten op mijn snowboard, de Chouffe fietsen met collega’s, Hurricane van Bob Dylan, een wandeling in de AWD, surfen op de Fluessen, enz enz …….

Bij al deze ervaringen kan ook een nieuwe gevoegd worden: een rondreis met Elize door New Zealand, wat is dit een geweldig, overwhelming en amazing land met ruige bergen, kristalheldere meren, klaterende watervallen, ruige zeeën, enz enz … Truely amazing! Maar ook de luxe van drie en een halve maand niet werken is iets onwerkelijks en wel heel goed voor je mentale gesteldheid.

We laten weer van ons horen vanuit Hong Kong!