Afsluiting reis en blog!

28 januari 2015 - Amsterdam, Nederland

Met de vliegreis van Honk Kong naar Amsterdam maken we zo ons rondje om de wereld af, we hebben bij aankomst dan dik 40.000 km. gevlogen en zijn inmiddels heel veel ervaring, bezinning en bezieling verder. We vertrekken maar tegelijkertijd komen we ook weer aan, heerlijk thuis bij onze schatjes!

Met ontzettend veel plezier hebben we jullie op de hoogte gehouden van onze wereldreis, een waanzinnig mooie belevenis voor ons om nooit meer te vergeten.

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor de leuke reacties tijdens onze reis via het blog, sms, Whatsapp, mail, telefoon, Facetime, Wordfeud of op andere wijze.

Graag zien we jullie vrijdag 30 januari vanaf 21.00 uur op onze borrel (gezellig!) of z.s.m. elders!

Terugkijkend op 3,5 maand vol van gelukkige momenten hebben Ed en ik het volgende statement in ons hart gesloten om thuis in de hectiek van alledag weer even bij stil te staan:

Remember, happiness is not a destination, it’s a way of travel!

1. Margot:
    28 januari 2015
    Lieve wereld reizigers. Wat hebben jullie allemaal wel niet meegemaakt en gezien. We zijn zeer nieuwsgierig en ook wel weer blij jullie vrijdag heelhuids weer te zien. Tot heel gauw, rust eerst maar lekker uit.
    Xxx
  2. Rob:
    28 januari 2015
    welkom thuis en verzadigd bijkomen van alle indrukken
  3. Han:
    28 januari 2015
    Wat ontzettend leuk dat we jullie hebben kunnen volgen. Wat een prachtreis ! Rust lekker uit en geniet van de herinneringen !
  4. Menno Stiksma:
    28 januari 2015
    Fijn dat jullie weer thuis zijn!
  5. Hans:
    28 januari 2015
    .... And good luck picking up the normal life ....
  6. Dave:
    28 januari 2015
    De beste manier om een jetlag te overwinnen is gewoon te doen alsof er niks aan de hand is. Ik kom zo op de koffie !!!! hahaha
  7. Dick:
    Welcome back Leegwatertjes!
    Gelukkig hebben jullie nog wat tijd om ook ècht wer in Nederland te landen.
    Tot vrijdag.

Hartelijke groet,

Dick
  8. Ton&Ingrid:
    Welkom thuis globetrotters!!!!! Ton en Ingrid
  9. Ireen:
    28 januari 2015
    Welkom terug! Wat een mooie woorden ter afsluiting! Probeer het gevoel nog heel lang vast te houden. We hebben genoten van jullie verslagen!
  10. Marion:
    28 januari 2015
    Ik heb jullie verhalen met plezier gevolgd! Wat is de tijd omgevlogen zeg........fijn dat jullie gezond en wel weer thuis zijn!
  11. Clary:
    28 januari 2015
    Lieve Elize en Ed. Geweldig zo'nreis om nooit te vergeten. Ik heb hap snap wat stukken gelezen en als ik tijd heb doe ik het nog eens helemaal. Intussen zie ik net in de reislogger van Iris mijn dochter, haar eerste foto's van Nieuw Zeeland. InAustralie is ze enthousiast geworden voorNZ en is daar nu voor een week of 7.
    Omdat Simone Haak vrijdag afscheid neemt, kom ik toch niet op jullie borrel,helaas. Want ik moet dan 2 keer heen en weer naar Breukelen,s'middags neem ik mijn kleinkind mee. Hoop julie weer te ontmoeten op school. Groetjes van Clary