Thuisbasis in Rawene

10 november 2014 - Waipoua Kauri Forest, Nieuw-Zeeland

Allereerst willen we graag aan jullie kwijt dat we jullie reacties op onze verhalen/foto's steeds erg leuk vinden om te lezen, bedankt weer daarvoor!

Verder zal ik vanaf nu steeds wat foto's extra plaatsen in de albums (om bij te blijven kun je via het kopje 'Foto's' naar het betreffende 'Album' toe en dan het vergrootglas aantikken om de bijgeplaatste foto's te bekijken) zodat ze niet in elk nieuw reisverhaal worden verwerkt. Ik heb gisteren ook nog foto's geplaatst in eerdere albums voor wie nieuwsgierig is!

Gisteren zijn we na het zand-boarden aangekomen op een fantastische plek in Rawene waar we besloten om een extra dag te blijven om onszelf even wat 'rust' te gunnen, bovendien is het hier nu heerlijk weer en de verwachting voor komende dagen is echt minder.

NZ Rawene

Het is trouwens wel grappig, we laten het zinnetje tegenwoordig maar achterwege dat we het bijna beschamend vinden om te zeggen dat we 3,5 maand weg zijn van huis wanneer ons dat wordt gevraagd. We komen namelijk steeds meer mensen tegen die gewoon 1 jaar tot 2,5 jaar onderweg zijn, die 3,5 maanden van ons zijn dus bijna een beetje zielig ;-))!!!

Al bladerend door alle informatie wat je allemaal kunt doen en zien in NZ moet je echt keuzes maken, het is gewoon teveel om op te noemen. Morgen gaan we in ieder geval op weg naar 'The Treaty House' bij Paihia (het Noord-oostelijke puntje van het Noordereiland) om de 'Maori Culture' op te snuiven.

1. Thea:
    10 november 2014
    In deze vorm wil ik ook wel 3.5 maanden zielig zijn hoor!
    Wat een camper zeg! Daarbij vergeleken is mij busje 'zielig' (maar o zo leuk) Geniet van alles wat NZ te bieden heeft en vergeet de Bungee Jump in Queenstown niet! Google maps staat open om jullie reis te volgen en een ietsie pietsie mee te genieten. Veel plezier!!
  2. Jos:
    10 november 2014
    Prachtig allemaal! Wat een mooie foto's. Leuk dat jullie daar zoveel aandacht aan besteden. Vergeet alles wat er op 11 november gebeurt, back home (Sint Maarten, start van het Carnavalseizoen, studiedag Broklede, ...), en geniet daar van je verjaardag Ed, happy birthday!
  3. Dick:
    Beste Ed,

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag - ook al ben je aan de andere kant van de wereld, je wordt niet vergeten. Maak er een gezellige dag van!
  4. Ireen:
    Ha die Ed,
    Gefeliciteerd met je verjaardag. Eigenlijk heb je een dag overgeslagen; zo blijf je lekker jong!
    Geniet er van en we kijken uit naar jullie verhalen (en foto's).
    Kus van ons drieën.
  5. Joop:
    11 november 2014
    Hè Ed........ Gefeliciteerd. Wat een nare plek om je verjaardag te vieren zeg :-) maar reken niet op ons ....... we komen niet onverwachts langs hoor:-)
    Geniet ervan vandaag ....wij proosten vanuit het verre verre Harmelen.
  6. Eddo:
    11 november 2014
    Zit je aan de andere kant van de wereld ben je nog aan het 'doseren'. ;-))

Ciao amici
  7. Eddo:
    11 november 2014
    Zit je aan de andere kant van de wereld ben je nog aan het 'doseren'. ;-))

Ciao amici