Voorbereiding wereldreis

26 augustus 2014 - Breukelen, Nederland

Afgelopen paar maanden hebben we onze aankomende reis voorbereid door allerlei  informatie op te zoeken, vluchten en onderkomens te boeken, documenten en internationaal rijbewijs te regelen en proberen te geloven dat onze 'droomreis' echt doorgaat.

Het komt nu behoorlijk dichtbij, niet alleen hebben wij er ontzettend veel zin in maar we willen jullie graag een beetje mee laten genieten met ons avontuur, vandaar dat we alvast een blog hebben opgesteld waar we de komende 'wereldervaring' met jullie kunnen delen. Als je hierin geïnteresseerd bent kun je ons, als we weg zijn, toch volgen!

Onze reis start op zondag 19 oktober, vanaf die tijd houden we jullie geregeld op de hoogte van ons doen en laten!

1. Lente:
    26 augustus 2014
    Spannend voor jullie!!! Ga maar lekker genieten van de voorpret en ik kijk er naar uit om devleuke verhalen te lezen.
  2. Joop:
    27 augustus 2014
    Het zal niet meevallen om dit allemaal te volgen als wij hier de economie een beetje aan de praat houden maar wij gaan dat toch met veel plezier wel doen!!!
  3. Ton&Ingrid:
    30 augustus 2014
    Wij wensen jullie heel veel plezier!!En wij vinden het leuk om jullie te volgen.Zo zijn wij ook nog een beetje op reis.
  4. Judith Leegwater:
    30 augustus 2014
    Ziet er goed. Reuze benieuwd naar jullie avonturen. Geniet van deze droom die uitkomt! Kijk al uit naar de jaloersmakende foto's...