Op en langs de 'Highway 1'

24 oktober 2014 - Lompoc, California, Verenigde Staten

Vanmorgen, na het lezen van al jullie leuke reacties weer (waarvoor dank!), vertrokken vanuit Monterey richting LA. Op de 'Highway 1' genoeg mooie plekjes om te stoppen en indrukken op te doen waarvan hieronder wat plaatjes. We slapen vannacht in Lompoc en morgen rijden we langs Santa Barbara naar Ventura, onze laatste stop in Amerika voor we naar de Cook Islands vliegen.

1. Annelies:
    25 oktober 2014
    Lieve mensen wat is het prachtig! Ik wordt elke dag helemaal blij van het mooie verhaal en de prachtige foto's
    Dikke knuffel,
    Annelies
  2. Barbara:
    25 oktober 2014
    Ziet er heerlijk uit hoor en mooie foto's zeg! Dat genieten lukt volgens mij wel he;)! Ben benieuwd naar de verhalen die volgen... Liefs Barbara
  3. Joop:
    25 oktober 2014
    Ziet er allemaal fantastisch uit. Wij krijgen er ook zin in. Hebben jullie nog maar klein gedeelte gezien van dat schitterende stuk Amerika. Jullie vinden het wellicht jammer om straks Amerika alweer te verlaten.

Geniet er nog maar ff van.

Joop
  4. Menno Stiksma:
    25 oktober 2014
    Nooit in Amerika geweest.....na het lezen van jullie heerlijke verhalen en zien van de prachtige foto's wordt het wel eens tijd. Geniet ervan, lieve Leegjes!
  5. Eddo:
    25 oktober 2014
    Highwayman op de speler ...
  6. Dick:
    25 oktober 2014
    Op weg naar Venice Beach.....
    En zoek de sterren op Hollywood Boulevard
  7. Nienke:
    26 oktober 2014
    Wat een geweldige plaatjes. Sam was erg onder de indruk van de brandweerauto en hij weet nu wat een zwerver is :-) Wij gaan morgen weer aan het werk, zal wel even gek zijn in 35. Genieten jullie maar en ik verheug mij op de Cook Islands foto's. Have fun!
  8. Hans:
    26 oktober 2014
    Ik realiseer mij dat de foto's slechts een statische weergave is ...... Erg mooi hoor! Geniet er van E & E !!!