Laatste verhaal op Hollandse bodem/ eerste op Amerikaanse bodem

19 oktober 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Zaterdag 18/10; Na een hele hoop tegenslag afgelopen weken lijkt het nu weer wat rustiger op alle fronten en begint de zin nu gelukkig wel te komen om weg te gaan. De bagage keurig onder de toegestane kilo's en zo nog lekker een maaltijd happen van Steef en Moon.

Morgen moeten we vroeg op (zo rond 7 uur op Schiphol) en zal het afscheid wel even erg lastig worden maar als we eenmaal zitten kijken we met heel veel plezier uit naar onze droomreis.

Bij deze willen we iedereen nog hartelijk bedanken voor alle leuke attenties, goede wensen en leuke reacties voor we onze reis zijn begonnen.

Zondag 19/10; nu in hotel Beresford aangekomen na een lange vlucht, beetje brak. Bij jullie nog net 19 oktober, bij ons vandaag gewoon 9 uur extra, dus nog effe de stad in! Strakblauw luchtje trouwens en fraai uitzicht en straatbeeld vanuit ons hotel Beresford in San Fransisco.

Liefs Ed en Elize

1. Miranda:
    20 oktober 2014
    Oh oh wat heerlijk dat jullie nu op pad zijn. Ik was wel een paar daagjes abuis maar in gedachten dicht bij jullie! Keep in touch en geniet van deze prachtige reis.
    Liefs,
    Miran en de mannen
  2. Ton&Ingrid:
    20 oktober 2014
    Wat fijn dat jullie reis is begonnen ondanks de problemen!!!Jullie zijn nu in vinden wij in een van de mooiste steden van de U.S.A.
    Geniet er van!
    Groetjes Ton en Ingrid
  3. Emy:
    20 oktober 2014
    Hi leegjes, goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet ervan.
  4. Erwin:
    GO GO GO GENIET !!!